onsdag 18 mars 2009

Mycket ris och ros


Efter mycket mediapådrag har det nu skrivits en hel del om mig och Sd Norrköping. Jag vill då säga ett stort tack för alla positiva kommentarer och komplimanger jag fått under de senaste veckorna. Inte minst till bloggaren antiism, en för övrigt mycket duktig bloggare!

Om vi nu ska gå in på det mindre roliga så har den inte så omtyckta Tommy Funebo tydligen också hittat till Norrköping. Denne man som inte kände sig så välkommen i sd och som sedan dessutom gett ut en hel del sekretessbelagt material skriver ständigt om hur hemska vi sverigedemokrater är.

Funebo ororar sig i sin blogg om att vi har brist på kandidater för styrelsen i Sd Norrköping men jag kan då lugna honom med att säga att vi inte alls har det. Han oroar sig även för min låga ålder och min ytliga kunskap, och hänvisar samtidigt till min insändare i Folkbladet där jag bemöter Christian Widlunds artikel om mig. Widlund gör i denna artikel en indirekt jämförelse mellan mig och Hitler. Jag står fast vid att Sverigedemokraterna är ett av Sveriges mest judevänliga samt Israelvänliga partier. Att vi är emot koscherslakt och omskärelse har knappast med något judefientligt att göra. Koscherslakt, så väl som Halalslakt är ett mycket hemskt sätt att slakta djur på så tycker Funebo även att vi bör införa andra hemskheter som religösa grupper vill?
Tja, vad sägs då om att börja bränna häxor på bål igen eller att börja stena människor som varit otrogna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Funebo vem?

Det bästa sättet att bemöta Funebo på är att nonchalera han. Då tappar han all trovärdighet och snart nog så upphör hans blogg att existera på grund av bristande intresse från de få besökare den har idag!

Jag vet jag har stångats med Funebo och även blivit stämd för förtal.

Så ta ett råd från en som vet, strunta i Funebo. Låtsas som att han inte existerar så kommer du att må bättre.

Hälsningar

Dragan